Tuesday, January 06, 2009

Tag Oh Tag

Aku dipaksa tag oleh Hani Salwah..Paksa tau.


1. Do you think you "hot"?

Yes i am hot..Hot enough to boil egg. Setahu aku sekarang ni memang panas.
Sah pas ni cari air badak.


2. Upload a favourite picture of you:


3. Why Do Like This Picture?

Gambar aku seorang ayah yg mencukur rambut anaknya.

4. When was the last time you ate pizza?

Last week with my wife and mother inlaw.
Domino pizza..tak der la sedap mana just
mengisi perut yg lapar.

5. The song you listened to?

Akan Tiba by Alif OIAM. Lagu Soundtrack Rona Roni Makaroni.
Lagu ni lain macam. Sebab lagu ni aku rasa sungguh kerdil. Aku masih mencari cari.
Rasa macam aku ni nobody dalam industri music.

6. What are you doing right now besides this?

Trying to write more and more songs and want to be the best among the best.

7. What other names do you prefer besides this?

Rasanya nama betul aku hanya untuk sanak saudara dan sahabat terdekat sahaja.Biarlah orang yg belum mengenali aku cuma tahu nama aku sekarang Mohariz Hj Yaakup.

New victims to answer this tag:

Zarina Mohd Ramly
Azlan Abu Hassan
Joe Lee
Audi Mok
Aku bimbo SaniBoey (walaupun dia tak suka benda ni aku paksa dia)



8. Who is no 1?

Seorang isteri, girlfriend dan ibu kepada 3 anak aku yg comel comel. Selalu membuatkan aku gembira. Orang yang aku cintai dan paling aku hargai. Dia sahaja yg faham akan perangai aku ni.
Dia selalu membuatkan aku dilamun cinta setiap hari. Dia adalah penasihat aku dan account manager merangkap general manger aku.


9. Who is no 3 having a relationship with?

Seorang kawan yg sungguh kreatif dan kawan yang banyak idea. Ideanya lebih dari jangkauan masa. Advance laa katakan

10. Say something about no 5?

A cool guy. Tak cakap banyak. Dia menulis. Aku kenal dia dah lama. Sampai sekarang aku tak ingat aku kenal dia kat mana. Blog dia memang menjadi pujaan aku. Tulisan dia pasal industri hiburan memang menarik. Kadang-kadang aku pun takut nak buat macam dia.

11. What about no 4?

Siapa tak kenal tu memang dia bukan suka muzik Malaysia. Aku memang admire kerja dia masa aku jumpa dia kat Babyboss Studio tahun 1996. Masa tu dia masih remaja lagi. Sekarang pun masih remaja. Kita rapat masa buat album Malaysian idol. Masa tu aku kerja dengan BMG Music Malaysia. Ada beberapa music equipment dia jual kat aku. Sampai sekarang aku masih simpan.

12. Who is number 2?

My brother. Lain mak lain bapak. Dia ni genius. Orangnya pemalu dan sangat baik hati. Aku pun admire dengan kerja kerja dia macam Audi Mok jugak. Aku pernah bekerja dengan dia sebagai penulis lirik dan sessionist. Orangnya sangat teliti dan kerjanya sungguh bagus.





2 comments:

hani salwah yaakup said...

Hahaha...akhirnya ber'update' jugakla blog kau ni ha. Kalau aku tak paksa...idok ler blog ko ni berhapdet kan...

Btw,sila tukar link ke blog aku tu ye. http://haniesalwah.blogspot.com

Tata!

i am Naa... said...

Naa suka no 1...sbb i also loves her vey much!!!