Wednesday, January 09, 2008

CINTA CINTA CINTA

Assalamualaikum... pembaca blog aku yg budiman

Telah kesekian kalinya aku berminat nak menulis balik. Setelah beberapa lama aku menyepikan diri bertafakur dan bermunajat dalam kesyahduan ilahi. Kini aku kembali bersama membawa cinta yg aku semai untuk bacaan dah dihayati bersama.

kelesuan dan kesuraman kepala otak aku ni membuatkan aku mula tinggalkan blog ini buat sementara waktu. Banyak berita yang aku hendak dan ingin sampai dalam warkah yg tak berlagu ini. Pilu rasanya apabila terkenangkan blog aku ni yg penuh dengan lalang,rumpai,cipan dan juga gajah gajah yg berkeliaran dalam blog ini. Akhirnya pada hari ini aku kembali menebas nebas dan cuba menghalau cipan-cipan,gajah-gajah yang bermaharanilela di blog aku ni.

Tujuan aku kembali ini bukan mempersoalkan pasal AJL(akhirnya aku masuk final juga hahaha) tapi ada lah untuk memberitahu aku akan mengeluarkan album kompilasi hasil dari ciptaan lirik dan beberapa buah lagu yg aku tulis..Tajuk album ni CINTA CINTA CINTA (tapi lom kompom dgn record label)Sekarang ini aku mula menulis beberapa lagu BARU untuk dimuatkan dalam album tersebut.

So untuk maklumat lebih lanjut pasal album ni aku akan beritahu kelak....so stay alive stay tune


WAssALAM

1 comment:

Unknown said...

tak der orang komen... aku komen sendiri laa...

Bro Mohariz ko ni hensem ke?