Sunday, December 17, 2006

Manusia dan Perangai

First sekali salam utk semua yg baca..

Bagu sat tadi aku tengok satu perkara berlaku dalam MELODI TV3.. ada sorang mamat lembut ni sudah tipu pelakon pelakon..Kesian jugak..bagi aku dia ni memang nak tunjukan bakat dia. Tapi takper pernah diberi peluang..Ni kira kira mcm aku dulu dulu laa. Bagi aku mamat ni terrer siot. Macam mana dia boleh reka cerita pas tu melodi boleh involve pulak tu..Fuh gila babas. Aku tak salahkan mamat tu sebab dia nak cari jalan dan mungkin dia sakit mental. Sebab tak boleh terima kegagalan. Aku tak berani nak buat mcm tu...Berani la dia.. tapi sayang tak bertempat

Kepada mamat yg buat tu kalau baca blog gua ni...Beb jgn susah kan orang.. Cuba baiki penulisan insya allah kalau ada rezeki cita cita ko akan tercapai..Pada pelakon yg kena, korang bantu la dia..jgn marah dia yeahhhhhhhh


Wassalam.....perut lapar nak makan

1 comment:

fazruljalaluddin said...

x kisah la kite bahas macamane pun, manusia suka menipu ni sentiase ade :P

pekaba bro? lame x dgr cite ^_^